Duktig flicka

Idag är det måndag, men för mig känns det äntligen som fredag eftersom jag jobbat hela helgen. Sov länge och avnjöt frukosten i soffan där jag tittade på senaste Gossipgirl-avsnittet som äntligen släppts på pirate bay, skrev klart en essä till imorgon och ska strax pallra mig iväg till gymmet. Efter det blir det shopping med mamsen. Det ska bli så nice, pengarna har legat och bränt på kontot i flera dar nu så det är verkligen dags. Det blir nya jeans (från jobbet), skor och fina toppar har jag bestämt. Lite nödvändigheter också som strumpbyxor, hårfärg, sulor till mina extremt platta sneakers och lite sånt.

Efter det bjuder mamsen på middag någonstans. Känner mig så duktig efter den här helgen! Har jobbat massor, både i butiken och som barnvakt = mycket pengar till mig! På grund av tidsbristen har jag inte kunnat göra av med några pengar, inte druckit någon alkohol alls nästan, men ändå hunnit plugga en del. Ska fira med en drink eller två på vampyr ikväll, det är jag fan värd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0