Fy fan.

Jaha, nu har de fastställt att lilla Engla är död. Fy fan.

Jag kan bara inte fatta hur det går till, hur man kan få för sig att mörda en liten tioåring.
Och hela undersökningen känns ju som en Beck-film, där förövaren av en slump råkar hamna på bild precis innan han för bort henne. Det känns inte verkligt. Eller så är det just verkligt det är, i filmen dyker de ju oftast upp levande. Fy fan. Fy fan. Fy fan. Stackars familj.


Och den stackars Arboga-mamman, skulle det vara jag skulle jag hellre ligga kvar i koma än vakna upp och få reda på att mina två barn har blivit mördade.

Man får ju i alla fall lite perspektiv på saker och ting. Fan vad tacksam man borde vara för det man har. Ska inte gnälla över mina skitproblem på minst en vecka.


Nä nu ska jag sticka iväg till gymmet och låtsas att jag lever i en frisk värld där solen alltid skiner (för det råkar den göra just idag) och där tioåriga flickor inte blir kidnappade och mördade på vägen hem.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0