Hemma igen

Jaha, då var man hemma igen då. Fredagen bestod av 14 härliga restimmar som tog sin början klockan fem på morgonen. Sen var det tåg, metro, buss, flyg, buss igen och till sist tunnelbana hem till kära södermalm.
Hur skönt jag än haft på semestern blir jag alltid lika glad av att komma hem till min älskade etta. Men vi har faft det såååå bra, lite otur med vädret (det regnade mer i Normandie än det gjort på flera år just de veckorna vi var där). Så det blev mycket läsning och kortspel, men även en del sol till slut och framförallt sjukt mycket god mat. P och jag gick båda upp två kilo bestående enbart av ost och sousisson (lite alkohol också eventuellt...) . Så värt det!
Det kommer en mer utförlig uppdatering med lite bilder snart, men det dröjer nog några dar för jag ska ut till mamsen på landet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0