Polisens befogenheter borde kanske ses över...

Upplever just nu den absolut segaste dagen på jobbet någonsin. Det finns liksom ingen som helst mening med att hålla en butik öppen dagen före löning. Har haft två kunder på 2 1/2 timme! Im sooo boooored!
Men jag får i alla fall betalt för att göra absolut ingenting.

Igår såg vi en ganska ovanlig sak på väg hem från släktmiddag i Täby: en polisbil som körde på en liten tjej som stod helt lugnt och stilla uppe på trottoaren. De måste missbedömt avståndet en aning när de försökte göra en U-sväng på Götgatsbacken. Men jag tycker nog att lagens väktare kan föregå med lite bättre exempel.
Tjejen blev inte skadad med ganska chockad kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0