Pimp my julgran

Jag tror att jag kan ha utvecklat en obsession. Varje dag de senaste dagarna har jag kommit hem med någonting nytt att hänga upp i julgranen. Jag kan inte sluta. Igår gjorde jag till och med eget pyssel och hängde upp, och jag vill bara ha mer och mer och mer och mer och ja...ni förstår.

Jag kan inte plugga eftersom jag hela tiden kommer på mig själv med att fasta med tindrande blick på denna vackra skapelse som står i just mitt hem. Och om jag lyckas slita blicken ifrån den börjar hjärnan tänka ut nya fina saker att hänga i den. Det här är allvarligt.

På vägen hem idag gick jag förbi systemet, där en kör av uteliggare samlats kring någons rullator och sjöng (läs brölade) julsånger.Det var ganska fint på något sätt. Men det lät fördjävligt.

Jag köpte inläggssill idag och har nu gjort egen whiskeysill! Den blev jättegod! Har kryddat egen nubbe också och det blev en skvätt över så jag tänkte prova att göra sill på det med. Och imorgon blir det vörtbröd.
Jag är en sån jävla housewife.


Kommentarer
Postat av: Rosa Fluffet

Wow, det börjar ta sig.. Disneygran!

2008-12-19 @ 15:31:41
Postat av: E

Japp! nu saknas det bara två små ekorrar...följer du med ut i skogen imorgon?

2008-12-19 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0