(tom)

Jag är så jävla trött. Trött på min kropp som aldrig blir frisk utan nu har hittat något nytt virus att grotta ner sig i, trött på att jag inte har läst en rad på hela veckan trots att kursen snart är slut, trött på att mina pengar bara försvinner, trött på att jag säger att jag kan jobba när jag egentligen inte alls hinner, trött på att det är så skitigt i lägenheten trots att det känns som jag städar hela tiden, trött på att behöva göra allting själv hela tiden.

Jag orkar faktiskt inte just nu. Det går inte.

Kommentarer
Postat av: P.

jag älskar dig så himla mycket. Ska pyssla om dig ordenligt och fixa lägenheten så snart jag kommer hem.



Saknar dig och önskar verkligen att jag hade kunnat vara med dig hela dagen idag. Kram

2008-12-08 @ 16:29:20
Postat av: E

Tack älskling

2008-12-09 @ 10:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0