Everybody's gotta learn sometimes

Att jag aldrig lär mig! När man säger att "nu kan det i alla fall inte bli värre!" så blir det alltid det.

Fick ut min hemtenta idag. Problemet är att huvudboken, som hela tentan ska utgå ifrån, inte existerar. Någonstans! Eller ok, den finns säkert att få tag på på universitetet........ i Oslo! Någon som har vägarna förbi i helgen?
Den finns inte på något bibliotek (inte ens på KB) och inte i någon bokhandel! Hur ska jag kunna skriva en jävla tenta om den då?????

Jag blir så arg.

För även om vi får extra tid så måste jag ändå bli klar med den om en vecka om jag ska ha någon som helst chans att hinna med nästa kurs! Vill bara skita i hela grejen, men det är så jäkla segt att dra på sig rester. Någon gång måste jag ju ta igen skiten. Får kanske bli så ändå...

Har börjat ladda ner filmer till min nästa kurs. Just det, filmer! Ska kolla igenom ca tio filmer vid sidan av litteraturen, inte helt fel! Schyssta fantasyrullar från 80-talet med David Bowie och Sagan om ringen och sånt där. P är överlycklig.

Hans julklapp skulle kunna vara att skriva min fantasytenta. Han skulle nog bli jätteglad.

Fan vad det är tråååkigt att vara sjuk! Det är tur att jag är fattig också så att jag inte har så mycket val än att stanna hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0