En exkursion kring Stureplan

Igår vidgade jag och P våra vyer. Ordentligt.
Vi var på Slitz julfest. Japp. P hade fått biljetter av en tjej på jobbet som även "jobbar" som glamourmodell. Gratis drinkar tänkte vi och gick dit. Och det blev ett par stycken. Plus en flaska champagne som P kände att han behövde köpa (den kostade lika mycket som vår månadsavgift på lägenheten med det gjorde ingenting tyckte han). Han påstod att han behövde göra det för att få respekt eller nåt åt det hållet (jag respekterar dig lite mindre nu, bara så du vet).

Jag kände mig som en alien bland alla siliconbröst och drack  mig igenom denna ovanliga exkursion. Efter förfesten på Knox (eller vad det nu hette) bar det vidare till den riktiga festen (som började kl 01) på Ambassadör. Det var nog den tråkigaste fest jag någonsin varit på. Men jag var nog inte riktigt rätt målgrupp. Hade jag varit en hormonstinn tonårskille hade jag säkert haft jätteroligt. 

Hur som helst så lyckades jag bli riktigt kalasfull (skyller på att jag bara åt typ fyra scampi till middag), så på morgonen var det lite spännande att se vad jag hade gjort och så där...

Jag hade varit jätteduktig och tagit mitt penicillin när jag kom hem och stoppat in vörtbrödet, som jag bakat, i en plastpåse. Däremot hade jag inte lyckats få med mig nycklarna in i lägenheten utan de satt kvar i låset imorse. Väldigt klantigt. Hade köpt fyllekäk på vägen hem också som jag sen vägrade äta (det var väl atkins-skulden som satte in).

Och ikväll blir det mera fest. Middag med svart plus flickvän, B-boy och Helena hemma hos oss och sen Debasers julfest. En liten powernap där emellan hade inte varit helt fel men det blir tight. Ska ta det lite lugnare med sponken ikväll tror jag, för imorgon är det ännu en glöggfest. Det är mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0