Äh jag kommer inte på något fyndigt...

Så var det fredag igen. Känns som veckan flugit förbi fortare än vanligt. Har jobbat en hel del både på det nya och på det gamla jobbet. Känner faktiskt att jag förtjänar helgledighet för första gången på väldigt länge. Självklart ska jag därför jobba denna helg.

Tänker i alla fall stanna hemma ikväll för att inte vara trött och bakis på jobbet imorgon = ansvarsfullt. Så istället sitter jag och suckar åt P som insisterar på att följa någon jävla sci-fi-skit (som dessutom går i repris!). Det hade kunnat vara värre, det hade kunnat vara Let's dance. Fast då hade vi nog inte varit ihop.

Vi var ju och boxades igen igår. Det gick inte så mycket bättre andra gången tyvärr. Man skulle kunna säga att vi kom till den punkten som varje förhållande kommer till förr eller senare när man inser att den man är tillsammans uppenbarligen vill se en död!

Det är så påtagligt att han vill komma åt mitt förstahandskontrakt på lägenheten. And I don't blame him, det är en himla bra lägenhet. Han hade kunnat göra det lite smidigare bara, en olycka i hemmet eller vad som helst.

Man ärver inte någon man mördat eller hur? Måste kolla upp det här. Eller börja sova med ett öga öppet.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0