Lite babyolja på semlan?

Jag känner mig stressad. Jag har inte riktigt någon kontroll över tillvaron just nu. Har noll koll på vad jag håller på med på kursen eftersom jag inte har någon skrivare utan tvingas ha alla viktiga dokument och planeringar på datorn. Blir förvirrad av sånt. Ska sätta mig med Fjodor snart. Snart. Bara skriva lite till. Bara surfa lite till.

Håller på att baka också! Semlor och matbröd. Matbrödet blir supernyttigt som en nödvändig kontrast till semlorna, men va fan det är ju bara fettisdag en gång om året eller hur? Så ikväll blir det spel och semmelfrossa (inte riktigt säker på att det ska stavas så där...). Det blir nice.

Innan dess ska jag till nya jobbet och få en genomgång av rutiner och arbetssätt. Ska faktiskt bli ganska kul att börja jobba igen. Känns lite läskigt att jobba själv redan på söndag bara.

Nä, nu måste jag nog gå och duscha igen för jag har babyolja i hela håret.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0