Want some cheese with that whine?

Trött trött trött. Klockan är nu snart tre och jag har precis pallrat mig upp ur sängen efter en tre timmar lång powenap. Känner mig precis lika trött som innan. Skit.

Tror att jag fortfarande har någon konstig infektion i kroppen eftersom jag fortfarande mår illa och har noll aptit. Vill bara sova. Får sån jävla ångest av att bara låta dagarna gå så här utan att få något vettigt gjort. Skulle ju plugga, träna, gå till biblioteket, handla mat, m.m. Whine, whine,whine!

Men hur ska man kunna plugga när man somnar så fort man öppnar en bok?

Var uppe och grattade P imorse i alla fall, han fick tårta och paket och lite skönsång (hehehe). När han började bli lika grön i ansiktet som prinsesstårtan han stoiskt kämpat i sig klockan åtta på morgonen släpade han i väg sig till jobbet och jag gick och la mig igen.

Vem kom på det där med tårta på morgonen egentligen? Det är ju jättekonstigt. När jag var liten var det lyxigaste jag kunde tänka mig och det hör till saken att jag aldrig någonsin har fått tårta på morgonen när jag fyllt år...jag är inte bitter...

Men idag skulle jag nog inte vilja ha det. Socker och grädde är väl typ det sista man är sugen på den tiden på dygnet. Men nu var det inte min födelsedag och jag kunde istället sitta och se på (med ett litet omärkbart sadistiskt leende på läpparna) när P förgäves tog sig an den enorma kolesterolbomben. Hehehe. Im the sweet girlfriend.


Nä nu ska jag pallra mig in i duschen och sen ska jag ta tag i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: P.

vet inte vad som är värst, att du gör en referens till Nanny, eller att jag omedelbart känner igen den.
Tss, fick en till prinsesstårta på jobbet idag efter lunch och kämoade tappert i mig en bit till. Lycka til lmed lammsteken nu älskling.

2008-02-20 @ 16:54:02
Postat av: E

Det är faktiskt inte alls en Nanny-referens utan från nån obskyr tv-serie som jag inte kommer ihåg namnet på. men om du vill koppla det till din favvo-serie så varsågod...

2008-02-22 @ 12:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0