Coctailhour är från 12 eller hur...?

Ska snart bege mig iväg till universitetet och kommer på mig själv med att längta lite! Skumt.
Men det ska bli så jäkla nice att faktiskt göra något vettigt för en stund, har fan bara slappat i en vecka. Jag blir helt knäpp av en sån vecka, tappar all livslust (ok, det var kanske lite att ta i...). Men jag behöver struktur och meningsfullhet i mitt liv. Hur mycket jag än skulle vilja trivas med det här bohemiska slackerlivet är det inte min grej. Kan inte låta bli att gå ner mig när jag inte har något vettigt att göra. Tror att mitt humör hänger ihop med att jag slarvat med träningen också, måste inse hur jävla beroende jag är av de där endorfinerna. Det känns lite läskigt att det är så faktiskt. Ok, att det är en naturlig och hälsosam drog men hur kul är det att vara beroende av armhävningar? Nä, tacka vet jag alkohol.

Ska provjobba i en klädbutik i eftermiddag. Tänkte att jag kommer att kunna öppna en flaska vin ikväll för att antingen fira att jag har en tryggad inkomst för ett tag framöver eller för att fira att jag kommer att vara ledig alla kommande helger ett bra tag framöver. Båda alternativen är väldigt lockande.

Nä, nu ska jag sticka till 7-11 och köpa kaffe och cigg. Det kommer att behövas idag.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0