Iväg igen

Sticker ut till gålö imornbitti. Ska bli ganska skönt med lite omväxling. Jobbet i Stockholm har ju varit allt annat än busy, rätt skönt i och försig men nu behöver jag lite att göra. Lite action. Och lite fint väder skulle sitta fint.
Så det blir inga uppdateringar denna vecka, bara så ni vet.

Såg precis en väldigt bra film, Charlie Wilsons war. Aaron Sorkin-film så dialogen var ju självklart fantastisk och skitrolig! och Tom Hanks var inte riktigt lika äckligt helylle-och-självgod-på-samma-gång som han brukar...eller jo, det var han nog visst - men det funkade! Han var till och med rätt bra. Man fick även se Julia Roberts på lite väl nära håll - hon är inte lite lyft! Tråkigt att ingen Hollywood-skådis (inte ens en av världens vackraste kvinnor) pallar att åldras med värdighet. Det är fan patetiskt.   

Jag drog med P, K och hennes snubbe på orientalisk klubb igår. Inte helt lyckat. Men jag var så törstig efter någonting nytt och jag pallade inte att stångas runt på debbans uteservering ännu en kväll. Så jag tyckte att en nyöppnad Haremklubb på kägelbanan lät som en jättebra idé. vattenpipor och magdansöser - whats not to like?
Men det fanns inga vattenpipor och inget annat värt besöket heller för den delen. Ett antal svettiga medelålders män med uppknäppta skjortor och glansiga byxor och brudar utan vare sig klädsmak eller lårbenshalsar (eller vad det nu är som gör att deras rumpor skakar betydligt mer än min). 


Efter någon timme tappade vi bort vårt sällskap och såg det som ett ypperligt tillfälle att kasta in handduken och gå hem. Kebaben från Folkets var definitivt kvällens höjdpunkt. Sorry guys, my bad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0