Äckligt äckligt äckligt!

Sitter på jobbet och tvingar i mig äcklig färdigköpt "skärgårdssoppa" med äckliga kräftskärtar, med äcklig liten grov bulle till. Ska denna blaskiga smaklösa sörja verkligen få kallas mat? I think not. Men jag är ju huuungrig ju!

Måste börja laga mat igen. Måste! Har inte råd att köpa lunch ute mer och Icas valmöjligheter är deprimerande begränsade. Jag och P storhandlade i lördags för första gången på två månader. Fattar inte vad vi har käkat för någonting. Känns inte som att jag har lagat mat på veckor. Fattar inte hur folk orkar fixa käk när man kommer hem från jobbet vid sju-åtta, då är jag helt slut och så galet hungrig att mina irisar förvandlas till två fettdrypande vezuvio. Och att lyfta mobilen och knappa in numret till Primo är ungefär det enda jag har energi till i det tillståndet.
Tur att man har en sambo som slutar tidigare, hint hint;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0