Sillpicknick i kvällssol

Jag och P har mer eller mindre flyttat ut till vitan över sommaren. Det är ju sååå mycket mysigare att sitta och käka middag där än hemma. Sitta och kolla på folk och tjuvlyssna på roliga samtal, med en kall pilsner i handen. Inte dumt. Inte dumt alls faktiskt. Och finns det någonting som passar så bra ihop med sommar och kvällssol som sill och kall öl? Skulle inte tro det.
Jag vill sitta där jämt, men min hud börjar sakta men säkert protestera mot allt parkhäng. Just nu svider både axlar, mage och lår. Det krävs fan självbevarelsedrift för att gå hem. 

Ikväll blir det nog inte så mycket parkhäng tyvärr, jag och P ska på ett infomöte om en eventuell ombildning av vår hyresrätt till bostadsrätt. Jag håller tummarna, även fast det känns sjukt läskigt att behöva ta lån och helt plötsligt börja äga något så skulle det antagligen bli en riktigt bra affär. Ska bli spännande och se vad som händer. 
Och vem vet, kanske finns det tid för lite parkhäng efteråt. 

   

Kommentarer
Postat av: Ariel

blä för sill.

2008-06-04 @ 11:50:50
Postat av: E

Blir man så där bitter av år av självförnekelse...?

2008-06-04 @ 16:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0