The pain...the paaaaiiiiiin!!!!

Hade egentligen tänkt gå till gymmet idag men istället kommer detta bli en dag i självömkans tecken. Var hos tandläkaren på förmiddagen och grävde bort 22 års beläggningar och tandsten. Man kan säga att det var välbehövligt. Men förihel%&&()&(/&/%&¤#vete vad ont det gjorde! Jag skojar inte när jag säger att det såg ut som en splatterfilm in the making. Det var blodstänk över hela den lilla haklappen man får ha om halsen, det var blod över hela tandsköterskans handskar, över instrumentbrädan, handfatet, allt! Det såg så jävla makabert ut. Och varför får man ingen bedövning???? Det gör ju ont ju! Det var betydligt mer plågsamt än någonting jag någonsin gjort hos tandläkaren. Ever. Och jag har både borrat och opererat bort visdomständer. Det var INGENTING i jämförelse.  
       Och sen har den snälla blonda tandsköterskan mage att klaga över att jag inte flossar tillräckligt ofta och att det är därför det blöder så mycket. Gee, du tror inte att det snarare beror på alla vassa små pinnar du trycker ner i  mitt tandkött då? Nä, ok.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan och titta på A clockwork orange för fjortonde gången. Det är sååååå synd om mig. Aj.  


Kommentarer
Postat av: Jejje

Really?! A clock work orange. De om nåt är ju plågsamt. Eller de vet ju inte jag. Jag använder ju tandtråd varje dag. Morgon och kväll.

Usch, ska till tandläkaren me snart. nästa månad. Har lite tandläkare skräck. Kommer säkert få borra. De kommer kosta sjukt mycket. jag känner inte att det finns någon logik i det. Jag förstår verkligen inte!





Feel better.

2008-06-13 @ 17:06:29
URL: http://triplesec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0