Uppe med tuppen...typ

Ja, själv har man varit vaken och igång i flera timmar nu. Börjar jobba om en dryg timme men har redan hunnit äta mysfrukost med P, diska och städa lägenheten. Alldeles strax ska jag även iväg till banken, som försöker göra livet surt för mig genom att omöjliggöra betalning av räkningar som ska vara betalda senast idag. Måste fixa ny kodbricka som faktiskt har små koder bakom skrapgrejen och inte bara blank yta. Jätteirriterande.

Har börjat gå till jobbet på mornarna eftersom min kropp totalt motsätter sig all form av träning just nu, men jag funderar på om dagens skitväder är en ursäkt att ta tuben. Kanske. Jag är trött på svensk sommar. Det är bara skit.

Men igår var det ju lite fint väder i alla fall. Var som vanligt på söndagsmiddag hemma hos P's föräldrar och efter middagen tog vi båten över till Göteborg (restaurangen, inte stan) och drack mojitos i solnedgång. Ok, jag och P drack mojitos och de andra drack te. De är inte lika hardcore som vi. Sjukt mysigt var det i alla fall, ligger precis vid vattnet (eller typ I vattnet) så man kan i princip sitta och dingla med benen i kanalen samtidigt som man sippar goda drinkar. Sånt tycker jag om. P's lillasyster ska jobba där i sommar så jag tror att vi ska passa på att hänga där lite oftare.

Ikväll blir det förhoppningsvis fler drinkar på vampyr, gotta love those måndagspriser.

Kommentarer
Postat av: Elli

Blackberry amour!

2008-06-30 @ 12:44:31
Postat av: E

U bet!

2008-06-30 @ 14:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0