Working girl

Sitter på jobbet och hetsäter min snabbt ihopplockade ica-lunch, fastnade i affärerna längs grev turegatan och sen var rasten helt plötsligt jättekort. Köpte dock ingenting eftersom jag lovat mig själv ett köpstopp (titta lite skadar ju inte). Bestämde mig igår för att ta en veckas extra semester vilket betyder en veckas mindre jobb och en veckas mindre lön. men det får det vara värt. Nu kan jag stanna i Normandie hela två veckor! Det kommer att bli grymt skönt. Ska börja värma upp redan ikväll med moule mariniere (eller hur det nu stavas) på Glenn Miller. Det är typ det mysigaste som finns, och lite schysst jazz på det.

Trodde att jag skulle vara mycket segare idag. Var på Killers igår med P och Elli, jättetrevligt som vanligt. Men efter fyra fem sex öl brukar det i princip vara en omöjlighet för mig att jobba dagen efter. Antar att jag blivit lite mer hardcore på senaste, eller så har sommartoleransen börjar kicka in på allvar.

Back to work. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Ariel

Duttig tjej! jag mådde pissapa idag å hade verkligen inte pallat jobba. Tur att man har en gammelpojke som kan komma över med mat å pyssla om lite.



2008-06-26 @ 20:34:25
Postat av: E

Stackare, jag själv börjar jag känna att kroppen börjar protestera mot mitt dekadenta leverne igen. var på glenn miller med p igår och drack en massa vin och öl och idag känner jag mig helt under isen. näsan rinner och är svullen och röd som en liten jordgubbe, ögonen svider och rinner och halsen känns som sandpapper. jag tänker skylla på allergi.



öl ikväll?

2008-06-27 @ 12:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0