Det var det

Nu har jag gjort det. Skickat iväg tentan alltså. Känns bra...tror jag...borde få G iallafall...hoppas jag...
Hade inte kunnat sitta längre ändå, känns som att det kommer komma ut rök ur mina öron då. Jag känner mig lättare, fri.
Har en helt ledig helg att se fram emot, vilket jag typ har glömt bort hur det känns. Inget jobb, inget plugg, nada! Det är dock sista lediga helgen på ett bra tag framöver, så det gäller att njuta och utnyttja den på bästa sätt. Ska försöka komma iväg på Andy Warhol-utställningen (vilket jag sagt nu i tre veckor), men mest av allt ser jag fram emot att få sova ut och gå in mina nya fina sneakers. Hoppas att det blir lite sol i helgen. Men eftersom jag ska vara ledig så kommer det garanterat vara regnigt och jävligt.
Fick precis ett underbart besked när jag öppnade deklarationen: 6700 tillbaka! Det är så fantastiskt att jag skulle kunna tänka mig att rösta blått i nästa val bara för att behålla skattesänkningen. Vore det själviskt på något sätt?
Åh jag är så glad! Tänker unna mig att inte oroa mig för pengar just nu. Det kommer lösa sig.
Om bara den här jävla förkylningen kunde ta att gå över snart så skulle livet verkligen vara as good as it gets. Kände mig lite smått orolig när jag vaknade i morse med en molande värk i lungorna efter alla hostattacker. Känns inte helt bra. Och någon träning har det ju definitivt inte blivit. usch usch usch, hur ska det gå med projekt Beach 2008?
Men nu tänker jag inte ha ångest över det utan njuta av en alldeles ledig fredagseftermiddag och beundra mina skor lite lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0