Want some cheese with that whine? part 2

Jag är så förkyld. Jag kan knappt formulera en tanke pga allt snor som ligger som ett tjockt klister i hela mitt huvud. Allt gör ont: huvudet, nacken, ryggen, näsan, ögonen, ALLT!
Jag går miste om en massa pengar eftersom jag skulle jobba idag, tvingas skjuta upp en redovisning (som jag faktiskt hade förberett mig för), kan inte träna (vilket jag i och för sig inte gjort på typ tre veckor trots utmärkt hälsa).
Min enda tröst just nu är att jag lyckats smitta ner P också så att jag får lite sällskap hemma i min ynklighet. Han är inte riktigt lika ynklig som jag så jag kan tvinga honom att ta hand om mig ganska mycket. Hehehe.
Det känns ruskigt likt en utdragen bakissöndag, men med lite mindre pizza och lite mer te. Känns sjukt bra att lägenheten är städad i alla fall, finns inget snuskigare än att vara sjuk och snuskig i en snuskig lägenhet. Nu är det bara jag som är snuskig. Tänkte försöka mig på en dusch men är lite skraj för att svimma. Man skulle ha en liten amma som kan ge en ett spunge-bath och gå ut och hyra filmer och sånt. Vi har haft Kubrik-race de senaste dagarna eftersom P fick boxen i födelsedagspresent av mig men jag känner att jag behöver någonting lite mer lättsamt just nu, legally blonde 3 typ. 
Måste gå ut och hämta ut biljetterna till nouvelle vague-konserten också, så då kan jag ju smita förbi videobutiken också. Och handla mer glass. 
Jag är så sjuuuuk.....det är så synd om mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0