Lite besviken men ganska lättad också

Det blev ingen stripp igår, Ariel bangade. Hon hade feber så det var väl ganska förståeligt. Jag kände mig både besviken och lättad måste jag erkänna, hela grejen kändes ganska läskig. Jag tror att man ska ha med sig någon lite mer erfaren person första gången man går på strippklubb, någon som vet vart man ska gå, när man ska gå dit och ja, hur det funkar helt enkelt. Vi är ju båda oskulder på området.


Hur som helst så hamnade jag på debbans uteservering med P's ex (som är riktigt trevlig faktiskt) och en stund senare dök Ariel upp, lite feberglansig men med ett glatt humör. Snart fick vi även uppslutning av P och de andra två herrarna från den omdiskuterade herrmiddagen, de saknade oss uppenbarligen. Ariel hade försökt kontakta dem under kvällen och fått tillbaka: regel nr 7 - inga sms från kvinns besvaras under pågående herrmiddag (eller något dylikt). De är så töntiga! Kan de inte bara erkänna att de behöver en kväll i månaden för att snacka skit om sina relationer, vi vet ju alla att det är det de gör. Och pojkar, om ni är rädda för att ni ska verka girlie kanske ni inte ska dricka Hallands fläder till er machouppvisning. Bara en tanke...


Usch, måste verkligen börja plugga nu. Ska hålla mitt sista tal i morgon och det måste bli bra. kan inte slita mig ifrån MTV bara, de har tio i topp med Mariah Carey! Så 90! Nostalgin är på topp kan jag säga, hur många gånger dansade man inte tryckare till Hero på mellanstadiediscona liksom. Dessutom upptäckte jag att Kenneth från 30 ROCK är med i hennes senaste(?) video, han är så fin. Verkar som att damen skaffat sig liiite liiite självdistans på senare år alltså.


Nä, just det plugga var det ja...men först: mer kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0