Liten update

Som ni kanske har märkt så hinner jag inte skriva så mycket just nu. Det har varit ganska fullt upp ett tag. Och när jag väl har tid har det hänt så mycket som jag vill skriva om att det blir för mycket helt enkelt.


Hur som helst så var det ju Re:publik i helgen. Jag var bara där på lördagen då det hade utlovats lite pop/elektro/synth - tji fick jag för det var bara synth. Men men, det var roligt det också, kommer inte ihåg något av musiken i alla fall. Lallade mest runt i Allhuset med en gammal vän som jag stötte på där. Och sen blev det en hel del spring ut i rökrutan, dit man inte fick ta med sig ölen. Så varje gång jag skulle gå ut ställde jag snällt ölen utanför - självklart stod den inte kvar när jag kom in igen. Jävla tjuviga synthdrägg. Det som var mest fascinerande var att jag gjorde det här typ fyra gånger innan jag insåg att det blev väldigt dyrt att gå ut och röka om man inte drack upp ölen innan. Everybody's gotta learn sometime.


Innan vi drog till festivalen grillade jag och P och några till uppe på taket till KTHs studentskrapa. 20 våningar upp och den fetaste utsikten, lite rosévin på det och jag mådde som en prinsessa. Jag ska nog jobba på att bli polare med Tomas och hans lilla lettiska så jag kan hänga där hela sommaren. Och nu har Eriksdalsbadet öppnat sitt utebad så nu kan jag hänga där lediga dagar. Som idag till exempel, tänkte dra dit och jobba på brännan lite. Trodde att jag skulle sitta fast framför datorn med diverse skoluppgifter idag men det gick fortare än väntat. Så jag ska nog passa på att sola lite.


Ikväll blir det förhoppningsvis strippklubb med Ariel, om hon inte bangar pga feber. Jag har köpt brie till henne som muta. Skulle vara så himla trist om det inte blev av eftersom jag pratat så mycket om det. Men jag undrar lite när man ska gå dit. Har ju faktiskt aldrig varit på strippklubb förut så jag har ingen aning. Och vad ska man ha på sig? Tillräckligt slampigt för att inte bli tagen som aktivist i dörren men inte så pass slampigt att man blir erbjuden jobb, typ? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0