Oh-oh...

Ok, ett gigantic misstag kan ha begåtts.

(om något i det här inlägget verkar förvirrat eller underligt kan det bero på att ångorna från mitt huvud gör mig ganska yr.)

I think Im becoming a redhead. Vet inte om det här var helt genomtänkt, men imorse verkade det som en bra idé att återvända till mina rötter (ja alltså inte mina riktiga, ganska blonda rötter), jag var ändå rödhårig större delen av min högstadie- och gymnasietid. Och jag tänkte inte göra det jätterött, utan lite diskret rödbrunt. Men den lilla oskyldiga färgvätskan förvandlades snabbt från harmlöst vit till illasinnad lila! Nu vet jag inte vad som händer där uppe, kommer jag se ut som Pippi eller en pensionär på Finlandkryssning?

Diskret tror jag i alla fall inte att det kommer att bli.

Bajs.


Återkommer om ca 25 minuter med resultatet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0