Döende men inte död!

Så skulle jag nog beskriva mitt tillstånd just nu (P skulle nog instämma efter att ha varit instängd i lägenheten med mig i fyra dygn). Var hos läkaren igår och fick som vanligt höra: "mjaa...det ser ju ut att vara något slags virus det här...ta några värktabletter och blir det inte bättre får du komma illbaka på måndag".
Finns det någon som fått något annat utlåtande någon gång? Typ. "shit, det här ser ju riktigt allvarligt ut. Im gonna go dr House on your ass!

Fick citodon i alla fall, vilket är det enda som håller mig flytande just nu. Tyvärr tar de inte bort illamåendet. Det enda som verkar hjälpa mot det är att äta, men hur sugen är man på mat när man bara vill stoppa huvudet i toalettstolen?

Det absolut mest talande tecknet för att jag är sjuk på gränsen till förlorad är det faktum att jag helt frivilligt började dammsuga och skura lägenheten idag! Bara så där! Fast jag lätt hade kunnat skuldtrippa P till att göra det (eftersom jag är så sjuk)! Något är uppenbarligen allvarligt ställt med mig. Det här kan vara det sista jag skriver...

Lagom tajmat för influensatider slängde jag och P ut vår tv härom veckan. Bra tänkt! Är det någon gång man behöver Days så är det när man är dödsjuk och i alla fall kan skatta sig lycklig för att man inte är besatt av en demon eller kidnappad och strandsatt på en öde ö!

Tänkte att vi skulle få så mycket mer gjort om vi slutade titta på tv, och visst får vi det...P hinner tex spela mycket mer dataspel nu.

Jag försöker lära mig bildhanteringsprogrammet, men jag upptäckte precis att de bilder jag jobbat med inte går att lägga upp...weird. Aja.



Nä hörrni, nu är det nog dags att ta en till citodon tror jag.
In i dimman!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Har du kollat så att dom är Jpg? Den vill inte lägga upp nå annat nämligen. Jag hade de problemet förut. Det är bara skriva jpg istället. Jätte lätt.

2008-11-10 @ 14:19:43
URL: http://triplesec.blogg.se/
Postat av: E

tror att det var det som var problemet;)

2008-11-10 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0