Take a fucking seat boys

Måste bara berätta om en grej som hände på gymmet igår:

Jag stod i toakön och ut kommer en två meter lång gorilla, jag går in efter honom och finner till min mindre stora förtjusning hela sitsen nerpissad av äckligt gorillapiss. Jag blir inte glad. Inte nog med att jag hatar offentliga toaletter som det är! I vanliga fall hade jag muttrande bytt toalett (eller om det varit lite mindre: torkat bort det samtidigt som jag förbannat allt med penis) eftersom jag egentligen är en liten fegis. Men idag hade jag kännt mig förbannad hela dan och det här blev droppen.

Så jag går ut till gorillan som står och fyller på sin vattenflaska och säger lugnt och stilla: Ursäkta, skulle du kunna gå in och torka av sitsen efter dig?
Jäklar, vad han skämdes! Tror han stod där inne i minst fem minuter och tvättade och torkade. Knallröd i ansiktet när han kom ut igen. Jag sa Tack så mycket och gick tillbaka in.

Tänker fan inte ta sånt där längre. Det är bara att sitta ner pojkar om det nu ska vara så jäkla svårt att fälla upp ringen!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

fantastiskt emelie! helt fantastiskt! you rule! fint skrivet om lördagen också, bilden får absolut vara kvar, puss puss <3 <3 <3!

2008-11-25 @ 16:39:43
Postat av: Tanja

Underbart Em. Hoppas han aldrig gör om det.Mer sånt.

2009-02-04 @ 09:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0