Barn är bajs.

Har egentligen inte så mycket att skriva om idag. Ville mest berätta att jag blev biten av en unge på lekplatsen igår!
Jag var där med mina snälla och beskedliga barnvaktsbarn och som vanligt dyker det upp någon liten vilding från deras dagis som de börjar leka med. I vanliga fall brukar jag tycka att detta är väldigt skönt för då kan jag ta ett steg tillbaka och slipper därmed komma på vad vi ska leka härnäst. Men denna gång tänkte jag att jag skulle vara lite pedagogisk och faktiskt göra skäl för min lön, så vi börjar leka att de är vilda tigrar som ska jaga mig runt lekplatsen. Morris var pass men han la sig bara ner och gjorde därför inte så mycket nytta. Så den lilla vilda får alltså tag på mig och hugger mig i armen och biter igenom min tjocka duffel! Till hans förtjusning och min förskräckelse ser jag hur det snabbt bildas ett blåmärke och små röda tandavtryck på min arm.

Så går det när man försöker vara snäll. Jävla unge.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Du kanske skulle skaffa en stelkramps spruta på det där. Att bitas är farligt vet du :/

Barn är rätt farliga dom med .. ah. :)

2008-10-16 @ 13:21:29
URL: http://artvsfashion.se/
Postat av: E

Ja, jag borde kanske göra det. Har hört att människobett är de farligaste betten.

2008-10-16 @ 17:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0