Freeedag!!!

Det känns så mycket mer angeläget att skriva ett pepp-fredags-inlägg när man faktiskt ska vara ledig i helgen. Och det ska jag!

Far min kommer på middag till oss ikväll. Det känns faktiskt som att vi börjar närma oss någon form av relation. Trots 23 år av besvikelser och svek är det alltså inte omöjligt. Kanske är det som de säger att tiden läker alla sår. De gör i alla fall inte så ont längre.

                       

För att fira detta eller eventuellt dränka sorgen över att ingenting alls är annorlunda ska vi sedan på födelsedagsfest hos fina Tanja som fyller 36 eller eventuellt 27...det är lite oklart. Hur som helst brukar hon anordna fantastiska fester så det ser jag fram emot. Får bara inte bli för bakis eftersom vi ska ha kräftskiva med Helena på lördagen. Vete sjutton om jag vågar mig på ännu en kräftskiva i båten efter hur det gick sist. Kanske säkrast att hålla sig på torra land.
Det ska bli trevligt att få prata lite franska imorn också! Det har blivit lite dåligt med det de senaste två veckorna.

Har inte tagit tag i skolan än överhuvudtaget, jobbar alldeles för mycket för mitt eget bästa. Men det blir bara nästa vecka också, sen får det vara bra. Då får de överleva utan mig och min gnistrande föräljningskarisma.

Har köpt en ny klänning från jobbet också. Eller egentligen så bytte jag den mot två gamla kursböcker, så det var ett litet kap. Har fått höra att jag ser ut som en japansk porslinsdocka i den. Vet inte om det är bra eller dåligt.

 Inte så här förhoppningsvis...


Ok jag vet att det här INTE ska vara en modeblogg men just nu jobbar jag med mode så det blir lite mode ändå. Men för i helvete inga "dagens outfit"- bilder! Don't you worry.
Men jag hittade den här på Sivlettos hemsida:



Den heter "Super spy dress! En sån måste jag ha... för mina spionjobb....

Kommentarer
Postat av: P.

Underbart att du slänger in en bild på Norén utan att säga något om vem det är. Håll det iliterata borta.

2009-08-31 @ 09:14:57
Postat av: E

Hihi, det var mest tänkt som ett litet spöke (var det..? eller..nej..fast jo, det var nog det..? typ)

Fast jag skyggar inte för det elitistiska!

2009-08-31 @ 10:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0