Julfest och pepparkaksbak

Jag och Elli bestämde oss för att ha julfest i fredags. Jag tänkte att det skulle bli en ganska lugn historia med lite glögg och pepparkaksbak. Det slutade i någon slags pepparkaksorgie med betydligt mer än bara lite glögg. Vid fya kickade vi ut de sista gästerna eftersom både jag och P var ganska slitna ifrån jobbfester på varsitt håll kvällen innan. Men det blev hur som helst himla trevligt!




Jag hade köpt vanliga pepparkaksformar men de var tydligen inte så intressanta...



Är vi verkligen vuxna? Jag har börjat tvivla!



Ett tecken på att vi fortfarande är ganska barnsliga var paketöppningen som var det absolut mest uppskattade inslaget.



Trots att vi alla kanske inte fick det vi helst ville ha...



Det var i alla fall en väldigt lyckad kväll och jag känner på mig att en ny tradition har fötts!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0