Ursäktande inlägg om att jag inte riktigt hinner blogga just nu

Som ni kanske kommer ihåg så pluggar jag makroekonomi just nu och jag börjar sakta inse att det kanske är så här det ska vara att plugga? Det kanske inte är så att man ska kunna lägga ner fyra timmar i veckan och ändå klara sig, ha jullov från första advent till februari, etc. Även fast jag kanske ändå föredrar när det är så...det kanske finns någon slags poäng med det här.

Men just nu skulle jag döda för lite jullov, mitt börjar först på julafton vilket inte lämnar mycket tid till julklappsinköp, lussebak, julmatsfix eller någonting annat heller för den delen. Det är lite synd.
I år får till exempel hela släkten klappar från Åhléns multimediaavdelning eftersom den ligger närmast tunnelbanan.

Men jag kompenserar med fina omslagspapper! Det är väl ändå utsidan som räknas på riktigt eller hur?
Och jag har slitit bort all plomberingsplast så ingen ska kunna lämna tillbaka dem! Tacksamma ska de vara för i helvete!

Själv önskar jag mig ett extra ram-minne. Till mig själv alltså. Kan omöjligt minnas alla dessa kurvor och diagram och formler och ekvationer. Det går bara inte. 16 gb borde räcka.

Nej, men i alla fall. På julafton börjar jullovet och då ska jag vara så jävla ledig. I två dagar i alla fall. För sen börjar mellandagsrean! Yey.

Merry fucking christmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0