Varför finns det inte home delivery för Resorb?

Jag har nog aldrig varit så bakis som jag har varit och fortfarande är idag. Någonsin. Fast det har jag ju, men den aktuella baksmällan känns ju liksom alltid värst. Såklart. Drack alldeles alldeles alldeles för mycket igår. Ja, P jag erkänner! Du hade rätt; jag borde gått över till vatten. Aja, inte mycket att göra nu förutom att tycka synd om sig själv och lova att leva ett hälsosammare liv i fortsättningen. Till nästa helg åtminstone...

Har ändå haft en väldigt soft bakisdag. Inte gått utan för dörren. Började bra med gräddtårta på sängen, bra film (Nick and Norahs infinite playlist) och mycket mycket vatten. Bakisångesten släppte gradvis och efter att ha röjt upp lite av bombnedslaget i köket kändes det till och med helt ok. Kvällen var lyckad, P blev glad både för presenter och för att hans vänner dök upp utan att han visste om det. mest var han nog glad för att det fanns i princip obegränsat med skumpa.

Men den tog till sist slut och då drog vi vidare till Debban där jag knappt kom in. Borde kanske tagit det som ett tecken på att jag kanske hade druckigt lite mycket...meeen nej. istället kom jag med den absolut sämsta ursäkten till varför jag kanske såg lite slirig ut. Jag citerar: "Ja, asså det är för att jag har en dold skelning i ögonen".

C'mon! Det är visseligen så att jag har en dold skelning men inte fan var det därför jag knappt kom in. Vet inte om vakten köpte denna urusla undanflykt eller om han bara inte tyckte att jag var värd att tjaffsa med, men han släppte in mig i alla fall med ett litet "jaja, whatever..."

Funderar på att ta en dusch...skulle vara nice att somna någolunda fräsch. mer än så känns inte rimligt att sikta på just nu. 

Kommentarer
Postat av: Björn

druckigt? Ehmn, vem var det som snackade om stavning förut?

2009-02-22 @ 21:01:26
Postat av: E

Jaja, ingen är perfekt!

2009-02-23 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0