Top 5 saker jag är förbannad på just nu

1. Min espressomaskin är trasig (kan vara så att den är extremt skitig också och därför vägra spotta ur sig kaffe i ren protest, men hur som helst så funkar den inte)

2. Jag är fattigare än någonsin (vilket i sig är lite märkligt eftersom jag och P inte hade några räkningar att betala denna månad...hmm)

3. Jag fick ofrivilligt irländskt saliv i ansiktet igår (vet inte vem som frivilligt skulle vilja ha irländskt saliv i ansiktet, eftersom irländare måste vara det mest odrägliga folkslaget i världen (och ja, de är fan ett helt eget folkslag, en egen ras skulle jag vilja säga) och Irland borde göras om till någon slags spetälskkolloni som förbjuder alla infödda att någonsin lämna ön) (när jag tänker efter är jag nog mer förbannad för det här än för de ovantående punkterna)

4. Någon liten jävel sitter och håller på en biblioteksbok som jag verkligen behöver (en vecka, fine, men jag har stått i kö sen den 8de december!!! Ineed it NOW!!!)

5. Jag har åkt på att tvätta för fjärde gången i rad nu P! (jag vet att du jobbar bla bla bla, men vet du vad? Det finns faktiskt tvättider på helgen också!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0