Tentaångest med betoning på ångest

Det här dagen började panikartat. Jag gick upp och slog på datorn och hoppades att det där skulle finnas ett mail från min lärare med en tenta som jag skulle börja skriva idag. Det gjorde det inte. Istället fann jag ett mail från en annan lärare med mitt mail bifogat där jag skrev att jag behövede tentan idag, och frågan: är det inte Henrik Johnsson som ska ha det här mailet?

AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHJÄVLAFUCKINGKUKANUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok, panikmaila den andra läraren och hoppas hoppas hoppas att han är snabb på att svara. Det var han som tur var.
Efter bara någon timme med panikångest och kallsvett låg den där, lilla tentan, i inkorgen. Puh.

Har faktiskt varit ganska duktig idag och skrivit tre sidor och därmed besvarat en av tre frågor. Duktig flicka.
och sen har jag begravt julgranen i två stora sopsäckar. Bye bye julen. Nu är det slut.
Men barr kommer det finnas kvar till påsk om jag har förstått det här rätt. I min säng, i mina tofflor, i soffan, på badrumsmattan etc. Man orkar faktiskt bara dammsuga så många gånger.

Känner hur som helst att jag så är värd en blackberry amour på vampyr ikväll och kanske en och annan rhubarb martini...mmmm...

Ska träffa Limpan och Inka runt åtta så jag antar att det är dags att börja laga lite middag nu. Alltid lika roligt när det är lika tomt i kylskåpet som i plånboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0