Är det här den där julstressen som alla pratar om?

Fan, det känns aldrig som att jag hinner blogga längre. Hinner varken tänka eller skriva ner det. Kommer inte ifrån allt jobb, det känns som det äter upp mitt liv just nu. Ångesten över studierna bara växer och växer. Hoppar jag en till tenta denna termin får jag skit från csn. Måste fixa det.

Tänker inte skriva någon lång utläggning om hur julhelgen varit. Jag nöjer mig med att skriva att den varit mycket bra, har fått perspektiv på en del grejer och insett vad och och vilka som är viktigt/viktiga för mig.

Nyårsnatten spenderades precis som julaftonsnatten på Debaser med M, E och C, efter en mycket god och kaloririk middag hemma hos oss. Tolvslaget firades i garderobskön eftersom ingen av oss förstår det där med att vara ute i god tid. Men det gjorde inte så mycket, fyrverkerier och sånt har aldrig riktigt varit min grej. Får jag lite skumpa (eller i det här fallet en öl) och en puss är jag ganska nöjd.

Nyårsdagen blev en riktig komadag som förflöt i horisontellt läge.

Nu hinner jag inte skriva mer, eftersom jag tror att tanken är att jag ska jobba en halvtimme till...oops..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0