Tentadöden

Dan före dopparedan. Dan före sista tentan för terminen. Jag sitter i biblioteket på universitetet. Jag har laddat upp med naturgodis och vitamindryck "focus" med extra koffein. Jag har snus och en ny penna. Nu väntar jag bara på motivationen.

...

...

suck.

Jaja, det borde ju inte vara så svårt det här. Lyckades faktiskt riktigt bra med den förra tentan som jag knappt pluggat till alls. Och då menar jag verkligen knappt alls, det var den perioden då jag jobbade varje dag i princip. Men nu har jag ingenting att skylla på om jag inte lyckas bra. Jag har haft tid, jag har alla böcker, men jag är bara lat lat lat!

Det förgyller i alla fall tillvaron lite att ha en sån här söt liten minidator som jag sitter och skriver på nu. Igår när jag borde pluggat till tentan plöjde jag några greys anatomy-avsnitt i sängen istället. Mycket produktivt.

En funktion som jag verkligen gillar på min dator är att den har en liten väderruta i hörnet där den talar om hur många grader det är ute och om det är sol eller molnigt eller om det rent av regnar. Idag säger den tex att det är 8 grader och regn. Eftersom jag även sitter precis vid ett fönster kan jag konstatera att det stämmer. Sommartider hej hej sommartider...

Nej nu ska jag sätta igång här! Kanske skriver något mer lite senare när hjärnfunktionen är nere på noll igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0