Pretty girls make graves


Sitter och har ångest för att jag inte kan plugga. Jag kan inte! Det går inte! EU och jag är inte best friends, vi hatar varandra just nu. Orkar inte sätta mig in i olika konstruktivistiska sätt att se på lissabonfördraget eller vad det nu är de tänkt att jag ska göra! Jag orkar inte!

Tenta om en vecka och jag har fortfarande bara läst två kapitel av kurslitteraturen. Bra Emelie. Duktigt.

Ändå känner jag mig lite duktig som mailade littvet-institutionen idag och bad om att få läsa en kurs över sommaren. Superseriöst. Men just nu tickar klockan och jag får ingenting vettigt gjort. Tick tack, tick tack.
Jobbar imorgon och då blir det inget läsa nähädå! Men min dator kommer nog komma imorgon! Det blir sweeeeet!!! Alla regniga sommardagar kommer jag kunna spendera på Louie med min nya fina lilla dator och se viktig ut fast jag egentligen bara surfar facebook.

Apropå att inte plugga när man borde, så var jag och Elli ute på shoppingtur igår! Det var så himla skönt att tillåta sig själv att slösa lite, inte alltid behöva vända på varenda krona. Men det konstig var, att trots att vi båda hade den inställningen så köpte vi ganska lite. Jag köpte en prickig baddräkt, en sommarklänning och ett par lila converse till P, och Elli köpte en klänning, ett par skor och lite hårfärg. tror ingen av oss kom över 1000 pix. Men det var nog bra för efter att räkningarna blev betalda idag var det inte så mycket kvar...

P köpte biljetter till oss till Morrissey den 24:de juni! Det ska bli så himla kul! Och snart är det Where the action is som jag verkligen tänker gå på. Men först måste jag klara av den här tentan! Tänk om det fanns ett litet piller man kunde ta som hjälpte en att fokusera...amfetamin fast lite fräschare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0