Våren - my new enemy!

Usch idag blev ingen höjdardag. Började bakis efter en väldigt god och trevlig middag hos Lovisa och Axel igår, men som vanligt med lite för mycket vin. Tog mig till slut ut i vitan där jag försökte plugga lite (aka sola). Men efter bara någon timme började ögonen och näsan rinna. Jag som aldrig brukar bli allergisk! Nu känner jag mig döende, trots allergimedicin! Livet är orättvist.

Känner mig ensam och ynklig. Utan anledning egentligen, bara så där som man gör ibland när man inte pratat med någon på hela dan, plugget är tråkigt och inget nytt gossipgirl-avsnitt släppts fast det borde kommit igår. Hur mycket ska man behöva stå ut med egentligen?!

Ok, det är inte alls särskilt synd om mig. Förutom allergin möjligtvis...men jag tänker gnälla ändå...för det är ändå ingen som hör mig..eftersom...eftersom...jag är alldeles...alldeles ENSAM!!!

Ska bli skönt med lite långhelg i alla fall. Jobbar i och för sig på lördagen och har sjukt mycket läsning att ta igen, men förhoppningsvis blir det några sovmornar och kanske lite trevligt parkhäng någon dag. Skulle vara nice med en båt nu och bara sticka iväg hela helgen. Ta med en bag-in-box och en sån där grillhink och söka lyckan på en klipphäll någonstans i Stockholms skärgård.

Bara två veckor kvar till sommarlovet nu. Sen blir det många veckors härlig semester! Om det bara blev lite varmt snart.
16 grader doesn't make no summer. I helgen öppnade Eriksdalsbadet utebadet...
Borde gå och träna idag för att peppa upp mig lite. Lyssna på brittan och springa bort från vardagstristess och slentrianångest...

Nu kom P hem helt oväntat! Tydligen har man halvdag på kontor idag. Han är också trött och bakis så nu ska jag gå och ta hand om honom lite som den goda fästmö jag är.

Kommentarer
Postat av: ljuvlia

heja sommaren!

2009-05-23 @ 02:32:02
URL: http://ljuvlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0