Bloggsvacka

Jag har hamnat i en allvarlig bloggsvacka. Det har hänt så mycket som jag egentligen har velat skriva om, men eftersom tiden inte infunnit sig har allting byggts upp till ett oöverstigligt berg som jag inte orkar ta tag i. Så istället gör jag spotify-playlists på jobbet.

När jag kommer hem ska jag lägga upp lite roliga bilder från halloweenfirande på medusa, lite hemmaförfest och fina höstbilder från Malins landställe. Vårt internet har varit så segt så det har inte varit någon idé att försöka ladda upp något. Men nu borde det funka igen. Här kommer lite bilder från medusa som jag inte har tagit. Observera min svullo-arm! WTF? Antingen är bilden väldigt underligt beskuren eller så måste jag nog sluta gå på bodypump.





Misha hade lätt den bästa sminkningen, men katten Ida var inte långt ifrån. Fler bilder kommer!


Vistelsen på Tranholmen var helt underbar, så lugnt och skönt. Kattgos och vedhuggning, mycket fika och lite tentaskrivande. Jag trivdes sjukt bra. Kanske åker ut någon dag igen nästa vecka. Men då börjar nationalekonomin så en del läsning bör prioriteras.

Känner mig rätt slutkörd just nu. Kan bero på helgens ihärdiga supande men jag vet inte...
Hade egentligen tänkt vara hemma och ta det lugnt hela helgen, istället blev det middag och drinkar på Tvärsöver med P, Björn och nylagad och bedövad Elli i fredags och tapasmiddag med samma personer plus Anna och Magnus samt utgång igår.

Varför har jag ingen självdisciplin? Hur många gånger har jag lovat mig själv en vit månad och gett upp så fort fredagen kommer?
Men det var kul i alla fall. P visade upp oanade talanger med strippstången på Medusa igår, det var hett.
Var faktiskt inte så bakis imorse, hade mest ångest över röran i köket där varje tallrik, glas, gaffel, kniv och skål vi äger stod använda. Hoppas intensivt att P har fixat bort lite tills jag kommer hem. Tomten om du finns så önskar jag mig innerligt en diskmaskin i julklapp, bara så du vet.

Om en halvtimme får jag gå hem och då väntar två nya greys-avsnitt där hemma. Mys! Där väntar även två kapitel ur Microeconomics men de får nog vänta...

Vi hörs snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0