Halloween

Här kommer några go'bitar från i lördags då vi hade halloween-tapas-drink-middag/förfest hemma hos oss och sedan drog till Medusa och festade med en massa andra spöken.

Till middag blev det bland annat "halloween-pasta" i svart och orange...mums! Det blev hur mycket mat som helst men det dög väldigt bra som bakisbrunch också.



Halloweenpaprika!



Anna och Björn var där.

Och lilla djävuls-Elli



En zombie kom förbi med sin kattflicka


Zombien råkade äta en jordnöt vilket inte var så jättebra eftersom han var allergisk mot just jordnötter och svullnade upp lite grann. Men överlevde och hängde med ut!

Men det här är lätt bästa bilden (ovan alltså)! Så jävla creepy!



Jag hade orangea strumbuxor på mig kvällen till ära


Det dracks blodröda drinkar


På Medusa jobbade de flesta strippstången


Very hot!



P visade upp oanade talanger. Jag var faktiskt lite impad.

Sen gick Elli loss på blodet!


Jag och Jossan fick också en skvätt


En blodtörstig vampyr traskade hem genom natten


Tapasbrunchen blev inte så shabby!





Kommentarer
Postat av: Elli

Åhå vad roligt det var!

2009-11-02 @ 23:51:00
Postat av: E

Blev det svartklubb sen eller?

2009-11-03 @ 08:57:44
Postat av: Anna

Det var hääääärligt Emelie!!

2009-11-03 @ 22:47:36
URL: http://http://sagtogjort.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0