Fredagspirr!

Jag har höga förväntningar på den här helgen. Den här helgen kommer bli grym!
Det enda lilla molnet på min himmel är att jag antagligen måste jobba imorgon, lördag, eftersom alla på mitt jobb är sjuka. Men det är bara fyra timmar så det ska väl gå det med.

Ikväll blir det middag hos Klara som jag inte sett på jättelänge och som jag hört via facebook ska flytta till Göteborg. Så det blir att åka direkt till Kungsholmen efter jobbet idag. Rödvin och mys! Då trivs Emelie som bäst.
Och innan dess har Hanna på mitt jobb sagt: Idag ska vi fika oavsett om du vill det eller inte!
Hon ska bjuda på lussebullar, I like. Och nu spelar hon Britney uppe i butiken! I lööv her!

Imorgon ska jag och P (hör och häpna) få komma hem till Elli och Magnus på middag. Tror att det är första...haha nej kanske inte men typ. Ska bli jättemysigt i alla fall! Och Elli har lovat att jag ska få ha på mig min nya peruk och att hon ska ha sitt rosa löshår. Vi kommer bli sååå heta.

Och på söndag ska mamma bjuda med mig på Winnerbäck! Sen han smekte mitt tonårshjärta för första gången i nian kommer han alltid ha en plats i det. Och konsert är alltid trevligt.

Låter det inte som en grym helg? JO det gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0