Adios amigos!

Efter en mysig och lite konstig helg på Yasuragi packar jag nu min lilla kappsäck och beger mig ut i skärgården för lite produktivt tentaskrivande på Malins landställe. I kosmetisk väg har endast en deo och en tandborste fått följa med, känns bra. Bara få luffa runt i för stora stickade tröjor och raggsockar i några dagar. Tror att jag återvänder på onsdag, då bokcirkeln skall ha sammanträde för första gången. Och jag har faktiskt läst ut boken som ska diskuteras! (Kan du säga chibbolet?).

Och btw, så var jag och P ute vid telegrafberget efter Yasuragi och tittade på lokalen där vår bröllopsfest ska vara. Den är så fin! Jättemysig med takbjälkar och gamla fönster. Utsikt över Fjärden och en grym scen för liveband! Det kommer bli så bra!!! En jättebra bar fanns där också! Grym helgbrunch har de också om någon har vägarna förbi, 225 pix och då får man grädda egna våfflor! Supermysigt! Jag och P bokstavligen rullade ut därifrån.

Nä, nu måste jag packa det sista och traska iväg till Malin.

Hare gott så hörs vi om ett par dagar!

Kommentarer
Postat av: P.

det där är dessutom min deo du har snott med dig...

2009-10-26 @ 17:04:45
Postat av: E

Nähä, din är den blå och den står i badrumsskåpet.

2009-10-26 @ 21:15:37
Postat av: M

tack för allt darl. du är grym! och skulle det krisa kan du alltid sno min deo.

2009-10-28 @ 22:02:40
Postat av: E

Det är jag som ska tacka! Blev sjukt sugen på att flytta ut dit för gott, jag kan laga mat för uppehälle!

2009-10-29 @ 13:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0