All those pretty things

Jag är otroligt svag för rosor! Verkligen löjligt förtjust i dessa underbart vackra små underverk som vissnar på två dagar. Kanske är det just därför de känns så exklusiva, inte för att de är dyra utan för att de blommar så oerhört kort tid (hemma hos mig i alla fall).

Denna bukett kommer ifrån min flower-guy utanför Skrapan som alltid ger mig fantastiska priser, Nebis blommor - helt klart bäst och billigast i stan! Denna bukett kostade till exempel ynka 70 kronor!



Dessa klassiska sammetsröda är en födelsedagsbukett från P



Eller en enkel Skansen-ros, så fin i sin enkelhet!



Ibland behöver ögat också få sitt!

Kommentarer
Postat av: P.

Din ros är också fin...

2009-10-03 @ 11:38:16
Postat av: E

Eeeeew...

2009-10-03 @ 15:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0