My B-day

Trots den smått handikappande förkylningen fick jag en väldigt trevlig födelsedag igår!
Kom över till mamma på middag, där även mormor, morfar och gammelmoster stod och gömde sig i vardagsrummet. Det var mysigt! Världens finaste mams hade lagat beuf bourgignon som jag älskar och mormor hade gjort en prinsesstårta, som varit min favorit sen fyraårsåldern. Och jag fick presenter! Typ världens bästa presenter!

Av mamma: presentkort på yasuragi! Jag älskar det stället, och nu kan jag dra med mig P dit i slutet på oktober!

Av gamlingarna: pengar till en vinterjacka jag sett ut på jobbet (2000 spänn!)

Och av P (den bästa av de bästa): BILJETTER TILL EDDIE IZZARD DEN 19 DECEMBER!!!

Helt fantastiskt! Jag är grymt nöjd!



Yasuragi aka heaven on earth



Åh Eddie! Äntligen ska jag få se din briljans live!

Kommentarer
Postat av: P.

Det är du värd, älskar dig massor min lilla sjukling.

2009-10-01 @ 14:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0