Lite pics

Jag utlovade ju lite bilder ifrån i fredags då jag och fröken Elinor var på synthklubb på Sjätte tunnan.



jag försökte verkligen se lite synthig ut i min svarta dockklänning, men det blev mer åt Lilla My-hållet...



Elli skulle envist ha i sig lite lakritsshots så vi lämnade tunnan en stund och gick till Kleines bredvid. Till Ellis stora besvikelse hade de bara fishermans friend-shots. Så vi gjorde en 80-talsrevival och drack hotshots!





Här dricker Elli den omtalade mousserande mjöden! Det var faktiskt riktigt gott. Men dyrt.



Mums...



Jag älskar Ellis hår på den här bilden! Det har liksom eget liv.



De gick på rätt hårt med rökmaskinerna, överallt!







P och Magnus dök upp mot slutet. P jobbade hårt på sin nazi-synth-look.



Kommentarer
Postat av: Elli

Fan vad du är snyyyyygg!! Och att mitt sönderblekta hår kan se så livfullt ut är ju underbart :)



2009-10-05 @ 23:51:00
Postat av: E

Du meeee darling!!! Tack för en i vanlig ordning underbar kväll och en redig bakfylla! Ingen kirrar det som du...

2009-10-06 @ 12:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0