Gråa dagar skyndar aldrig på

Idag kom Mika över på långfrukost. Hon bor vanligtvis i Lund och är bara uppe över helgen. Jag blir så glad för att hon hör av sig till just mig när hon kommer upp. Det är som att hon på något sätt lyckats förbli min närmaste vän trots flytt och väldigt lite kontakt. Så är det ändå som att hon känner mig bättre än någon annan (förutom P och min mamma kanske). Hon har något visst, något som gör att man verkligen vill öppna upp sig för henne. Så har det alltid varit. Du ska veta att du betyder otroligt mycket för mig Mika! Snart kommer jag ner till Lund och sover på ditt golv och då ska vi dricka te och prata strunt hela natten!



Sockersöt melon är inte helt fel i höstrusk.



Te, nybakt bröd och spotify kan nästan rädda en grå dag som den här. Men bara nästan.


Kommentarer
Postat av: Mika

Tack för en underbar frukost och gott sällskap(och tvärtom om god frukost och underbart sällskap). Alltid lika mysigt att få komma hem till ett riktigt hem. Ser fram emot tills du kommer hit å dricker the. Jag ska försöka leverera!

2009-10-19 @ 10:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0