Done and done!

Jag tror att det är dags att lägga ner tentaskrivandet nu. En hel dag innan den behöver vara inne! Måste vara ett rekord av något slag. Men jag kände att jag bara började svamla och framförallt ordvitsa! Vilket kanske inte alltid är så populärt i hemtentor...kausalitet schmausalitet...typ.

Nej nu får det räcka! Dessutom har jag gått med på att jobba imorn så det vill till att den är klar ikväll. Så vi bestämmer att den är det.

P har laddat ner någon ny serie. Brittisk polisserie om några slags special ops varav en är en alien! Eller en zombie...jag har inte riktigt hajjat premissen än. Själv är jag ũberglad över att GG har börjat igen, håller fortfarande måttet. Får se hur det blir nu när de har börjat collage och allt...

Jag känner att jag svamlar precis lika mycket här, men det känns mer ok än i en tenta. Fick en jättefet lönespec idag! Kan glädja er mer att jag kommer ha en inkomst denna månad som en normal arbetare! Inget överdrivet välbetalt jobb men nog för att vi ska ha råd att lägga upp båtet (det är fett dyrt), fixa en grym födelsedagsfest till moi och eventuellt börja spara lite till det där bröllopet som tydligen ska äga rum nästa år. Har hört att sånt kostar pengar faktiskt. En sisådär 200 000 skulle jag gissa...

P tycker att vi borde klara oss under 100 000 men när jag sa att 200 000 var ett billigt pris för ett liv med mig kunde han liksom inte säga någonting annat. The bridzilla in me vs. P= 1-0.

Tyvärr föll båtgrejen igenom idag. Den båt jag tittat ut går i reguljärtrafik t o m den 22a (och vi gifter oss den 21a). Så om någon har någon båt som rymmer 130 pers över är det bara att hojta till!

Nä nu ska jag gå och gotta mig åt att tentan är klar (om än 200 ord för lång) och kolla på B-tvserie-alien-vs-zombies eller vad det nu va.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: P.

Nja, alltså det är en brittisk polisserie om en flygkapten från andra värsldkriget som kommit tillbaka från frmatiden för att undvika att utomjordingars teknologi faller i militärens händer för att undvika en dystopisk framtid. så man t ex avsnitt 3 hade en kvinnlig cyborg med ståltuttar som slogs insmord i BBQ-sås mot en Ptederaktyl (flygdino), för att sen transplantera in sin hjärna i pizza-budet för att kunna leva med sin kärlek.

Jämfört med Gossip Girl är både premissen och intrigerna fullt sannolika med andra ord. (Torchwood)

2009-09-24 @ 10:25:37
Postat av: E

Wow! Kan inte vänta tills nästa avsnitt! Just det, jag har dem ju i datorn framför mig och ändå tittar jag inte på dem...så jag antar att jag visst kan vänta.

2009-09-24 @ 13:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0