Hey I was bored...

Så här mår jag just nu; kände ett behov av att uttrycka det i bild!



Huvudet känns tio gånger så stort och näsan känns som den ska sprängas. Jag hatar att vara förkyld! Finns det någonting som får en att känna sig så jäkla osexig?

P var på bostadsrättsmöte och fick reda på att renoveringen av vårt badrum kanske inte blir förrän i april! Me no lajki!

Men jag satt hemma och drack vin och kladdade lite istället. Det var länge sen och ganska kul!



Ett av mina favoritmotiv: ledsna flickor som röker



Et des agents secréts!

Jag ska måla mera, försöka vara lite kreativ. Dricka vin, röka och rita pretentiöst kladd! Thats what I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0