Du kanske har rätt Björklund?

Jag är barnvakt till Tyra (6 år) som är lite småsjuk. Jag försöker läsa om utveckling till soundtracket av Nickolodion. Det går sådär. Barnprogrammen är inte vad de var när jag var liten.

Tyra har precis börjat "nollan" och jag frågade henne vad de gör i hennes skola. Om de fick skriva och räkna och så. Nej, det har det inte börjat med än, kanske nästa vecka eller om ett år. Sen avslöjar hon att "det är precis som på dagis fast med mer samlingar". Där ser man.



Kommentarer
Postat av: P.

Björklund har helt rätt. För mycket flum! Vi fick lära oss läsa när jag gick i förskola i Frankrike, 4 år gammal.



veklingar!

2009-09-07 @ 15:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0