Everybody's gotta learn sometime...



...men inte jag tydligen. Var och boxades med P igår igen. Det var ett tag sen nu och det var egentligen meningen att vi skulle gå på ett sånt där fruktansvärt cirkelpass. Men det fanns bara en biljett kvar och som den goda flickvän jag är gick jag med på att istället gå på boxpasset som började tio minuter senare.

Jag gillar inte boxning särskilt mycket av det här skälet:

http://yourexloverisdead.blogg.se/2008/february/det-handlar-egentligen-bara-om-att-veta-var-dina-o.html#comment

(Ni får ursäkta att jag inte inte kan göra länkar, om någon har lust att visa hur man gör är jag i idel öra!)

I alla fall, så får  jag alltid väldigt mycket spö när jag och P boxas och det är faktiskt inte så kul att bli slagen av sin pojkvän. Det är dessutom extra förnedrande när det är in public.

Jag tog det här fotot för att kunna hota med att gå till polisen och anmäla honom för kvinnomisshandel om han var dum någon gång. Might come in handy some day...moahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0