Jävla svin(influensa)!

När jag trodde att jag precis börjat återhämta mig från helgen partaj (bilder finns på fejjan), så åker jag på en brakförkylning! Så orättvist. Här har man gjort allt man ska, skrivit tenta, ordnat värsta festen, tränat, you name it och så får man ett dunkande huvud och en neverending rinnande näsa i belöning. Är det tacken det?

Skit. Jag kan verkligen inte vara sjuk just nu, ska jobba både denna vecka och nästa. Behöver verkligen pengarna. Inte till något särskilt egentligen, mest för att jag har vant mig vid att ha lite att röra mig med. Vill INTE gå tillbaka nu! Har proppat mig full med ipren, echinagard och kycklingsoppa så om makterna är på min sida så vänder den här skiten och går tillbaka.

Som tur är så är jag tillbaka på lärarhögskolan för en liten femveckorskurs, och där krävs det inte mycket av mig. Väldigt övertygad om att jag kommer att kunna snacka mig igenom den här kursen, med riktigt bra betyg dessutom. Det är bara att glänsa med skitsnack som proximal utvecklingszon och dylikt. This I know!

Nej, ingen rast och ingen ro! Tillbaka ut på golvet och smajla käkarna ur led.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0