Just say No!

Håll i hatten! Nu har jag nästan svarat på en hel fråga på hemtentan! Bara två kvar alltså!
Måste kanske klämma in lite fler referenser bara, vilket betyder att jag måste läsa mer också. Usch usch usch!

Och så kan jag inte säga nej till jobb heller för överallt verkar saker och ting bli kaos. På twist finns det ingen som kan hoppa in om någon är sjuk så jag får jobba en helt meningslös timme mitt på dan så att min stackars chef i alla fall ska få lunch. Det blir minst två timmar i tappad pluggtid. Och på onsdag ska lilla Morris opereras så då "måste" jag vara barnvakt till de andra barnen typ hela dan. Men det går liksom inte!!!

Varför har jag så jäkla svårt att säga nej??? Känner mig så himla taskig när jag gör det...men det är liksom min utbildning det handlar om. Alla andra verkar ha jättelätt för att inte svara i mobilen när jobbet ringer, varför inte jag?
Får väl skriva på nätterna eller nåt. Kul.



Det värsta är att jag bara har mig själv att skylla.

Kommentarer
Postat av: Elli

Men lilla snuttan då.. du klarar av att säga nej! Tänk på att ta till vita lögner om det inte känns som en tillräcklig ursäkt att plugga (vilket det egentligen är).



puss!

2009-09-22 @ 11:51:41
Postat av: E

har du några tips...?

2009-09-22 @ 14:06:35
Postat av: E

På torsdag är det iaf över och på lördag ska jag festa klackarna av mig! Det ska bli sååå kul!

Hoppas verkligen att du kan komma!

puss puss

2009-09-22 @ 14:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0